tiistai 14. syyskuuta 2010

Innon Marsokin kalpenee


Mulla on nyt aivan järkyttävän hyvä sisustusidea, joka tulee tekemään huoneestani noin 130x hienomman kuin kenenkään muun huone!

Koska huoneet ovat melko persoonattomia ja kalseita, ja tylsät vuokranantajatahot ovat sitä mieltä, että sisustaminen esimerkiksi reikien poraamisen, maalaamisen, sinitarrailun, verhojen vaihdon tai muun pikku nikkaroinnin muodossa on pahasta, tarvitaan hommassa hieman kekseliäisyyttä.

Ratkaisuni on ah niin ihanat seinätarrat! Tämän idean keksiminen vaati siis järjettömästi luovuutta ja luontaista sisustussilmää... :-) Mutta toisaalta, selatessani eräällä keskustelufoorumilla ketjua, johon ihmiset lähettivät kuvia huoneistaan, en nähnyt yhtäkään huonetta, jossa tätä ideaa olisi käytetty.

Tällä hetkellä nuo värikkäät linnut on supersuosikkiehdokas, niistä saisi sopivasti väriä valkoiselle seinälle, ja lintujen värejä voisi sitten toistaa muutenkin vaikka lakanoiden väreissä ja muissa olennaisissa yksityiskohdissa.

Oon mä vaan niin luova.

3 kommenttia:

  1. Hah! Näyttää siltä, että olet lähtemässä Canterburyyn päivä minun jälkeeni! Hassua, miten voi näin vain eksyä blogiin, jonka kirjoittaja on lähdössä opiskelemaan samaan pikkukaupunkiin kuin itse. :)

    Olen siis menossa sinne väikkäriä väkertelemään - samaan yliopistoon, eri laitokselle. Minullakin on ollut ajatuksena mahdollisesti pistää blogi pystyyn, mutta kenties vasta Englannista, nyt on ihan tarpeeksi muuttohäslinkejä hoidettavana (silti sitä vaan täällä netissä roikuskelee).

    VastaaPoista
  2. Ooh, jännää! :)
    Minkä alan opiskelija olet?

    VastaaPoista
  3. Teen väikkäriä historiaan, mutta perustutkinnon olen suorittanut venäjä pääaineena.

    VastaaPoista