keskiviikko 7. marraskuuta 2012

Tunnustus



Noviisiope laittoi minulle tällaisen blogitunnustuksen, kiitos vain muistamisesta :)

Mukana tuli seuraavanlaiset ohjeet:
1. Kiitä tunnustuksen antajaa.
2. Jaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle.
3. Ilmoita heille tunnustuksesta.
4. Kerro kahdeksan satunnaista asiaa itsestäsi.

En ihan hirveän montaa blogia seuraa (ainakaan sellaista, jolle tämän voisi jakaa), joten laitan tämän eteenpäin vain kahdelle: 
Hippologiblogi - Ystäväni Kati, joka on jo melkein loppusuoralla(!) hippologiopintoineen.
Küpsiseparadiis - Laura-tädin (kirjaimellisesti!) elämää ja pohdintoja.

Ja sitten niihin satunnaisiin asioihin:

1. Mulla on ihan järkyttävä koira-/kissa-/ponikuume, eikä tieto siitä, että äiti hakee viikonloppuna uuden koiranpennun kotiin auta asiaa yhtään.

2. Tykkään pelata kaikenlaisia pelejä (lauta- ja kortti-, ei niinkään konsolipelejä). Varsinkin, jos minä voitan - ja jos minä en ole voitolla niin se on ihan takuuvarmaa että muut huijaavat jotenkin ;) Tämä peli-into nostaa päätään yleensä myöhäisilllasta, jolloin kukaan ei enää halua pelata yhtään mitään.

3. Kiitospäivästä (Thanksgiving) tuli heti ensimmäisen kerran jälkeen yksi suosikkijuhlistani. Vähän kuin minijoulu ilman lahjastressiä: ruokaa, hengailua, ruokaa, ruokaa, hengailua, ruokaa - what's not to love?

4. How I Met Your Mother on suosikkisarjani. Olen nähnyt kaikki jaksot useammin, kuin ehkä olisi terveellistä, ja usein ennen nukkumaanmenoa katson vielä pari jaksoa.

5. Kerran putosin liikkuvasta pakettiautosta selälleni. Kuski ei edes heti tajunnut, että kuorma oli kevennyt, eikä heti pysähtynyt, joten jolkottelin vähän matkaa auton perässä.

6. Varsinkin kylmään aikaan juon ihan jäätävät määrät teetä päivittäin. 

7. Jos saisin valita, mikä eläin olen, olisin varmaan kissa. Köllisin lämpimässä koko päivän, söisin, ottaisin päikkärit ja sitten olisin rasittava yöaikaan kun muut haluaisivat nukkua.

8. Inhoan sambucaa.

2 kommenttia: