maanantai 13. joulukuuta 2010

Team Jackets are here!

Tässä kurjasti alkaneen päiväni pelastus:


Rinnassa yliopiston vaakuna ja nimi


ja selässä UKC [University of Kent in Canterbury] Equestrian Team

Takki on siis tummansininen, sateen- ja tuulenpitävä, ihanan lämmin, ja teksti on punaista. Vähän semisti huonot kuvat, kännykällä ei hirveän hienoa laatua irtoa pimeähkössä huoneessa.

Päivä siis alkoi hieman nihkeästi, olo oli aivan jäätävän karsea kun heräsin ruhtinaallisten kolmen tunnin yöunien jälkeen... Karsea, koska olin väsynyt, ja karsea, koska olen taas onnistunut hankkimaan flunssan.

Modern Culturen seminaarissa pidettiin viimeisetkin esitykset tänään, ja suureksi yllätykseksi (not) parini ei ilmaantunut paikalle ollenkaan. Pidin esityksen siis yksin, ja se meni surkeasti, sekosin sanoihini, unohdin mitä olin sanomassa, ja muuten vain pöllöilin. Ehkä, jos olisin muistanut ottaa muistiinpanoni pöydältä mukaan... Luultavasti pelkästä säälistä ("ei tuo raukka osaa edes englantia puhua") sain siedettävän arvosanan.

Päätin, että koska olen taas ollut sen verran paljon kipeänä, olisi syytä käydä tarkistuttamassa onko jokin pahastikin vinksallaan. Menin siis lääkäriin, selitin asiani ja pyysin, josko voitaisiin vaikka verikokeita ottaa. Ei käy - jos vielä joululoman jälkeen on kehno olo, niin sitten ehkä.

Uusi hieno takki kuitenkin piristi. Ja kun pääsin takaisin Darwiniin, oli siellä toinenkin kiva ylläri: mun joululahja multa mulle!! eli uudet hienot talvikengät :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti