sunnuntai 13. helmikuuta 2011

Viikset nachojuustossa

Ne kuuluisat nachoviikset
Viikonloput tuntuvat ihan hirveän pitkiltä, kun ne alkavat jo torstai-iltapäivästä. Ei siis pahalla tavalla pitkiltä, tuntuu vain, kuin olisi monta sunnuntaita peräkkäin.

Torstaina ei ollut tarkoitus tehdä mitään, mutta jotenkin siinä sitten wine pongin ja vodka pongin jälkeen alkoi baariin lähtökin tuntua hyvältä idealta. Kohteena oli K Bar, ja vaikka yleensä en hirveästi nauti niiden r&b-torstaista, tällä kertaa oli ihan hauskaa.


Perjantaina järjestimme meksikohenkiset bileet keittiössä. Huonosta valmistelusta huolimatta kemut oli hauskat, porukka mukavaa ja suurimmalla osalla vaikutti olevan kivaa. Mun mielestä on ihanaa, että vaikka meitäkin oli melko sekalainen seurakunta koolla, eivätkä kaikki todellakaan tunteneet toisiaan, tunnelma on katossa ja kaikilla juttuseuraa. Illan päätteeksi totesin hukanneeni avaimeni, jotka sitten onneksi löytyivät seuraavana iltana Chrisin lattialta (tuhannen taalan kysymys on, miten ne ikinä sinne päätyivät).

Lauantaina ei tehty tasan mitään muuta kuin vetelehdittiin koko päivä sängyssä piirrettyjä ja leffoja katsellen.

Tänään tavoitteeni oli aloittaa runoanalyysi, ja kyllähän mä sen tavallaan aloitin, valitsin runon ja kirjoitin sen koneelle. Sitten totesin että jaa-a, kylläpä oon taas paiskinut hommia, parasta pitää tauko ja lähteä shoppailemaan. Shoppailu oli kuitenkin hyvä, löysin mekon äitin hääjuhliin, ja pari muutakin kivaa vaatekappaletta tarttui mukaan.

3 kommenttia:

  1. Oot ihanan edustava :D Oi vitsi sulla näyttää olevan kivaa siellä :)

    Mä kans tossa äsken "tein gradua", eli avasin tiedoston ja SPSS:n ja siihen se sitten jäikin. On tässä tosiaan paiskittu nyt hommia :D

    -Anne

    VastaaPoista
  2. Onhan imagoa pidettävä yllä edustamalla ;) Ja mulla on kyllä ollut täällä niin superhauskaa, ettei kaduta yhtään, että lähdin tänne :)

    Mistä teet sun gradua? Missä vaiheessa oot sen kanssa?

    VastaaPoista
  3. Ihana kuulla! Tosin kyllähän se näkyy näistä kuvistakin, kunnon myyrämeininkiä :D

    Mä teen mun gradua opettajien inkluusioasenteista, eli siis siitä, millaisen oppimisympäristön ne kokee parhaimmaksi eri tavoin erityistä tuke tarvitseville oppilaille (esim. lievä puhevaikeus/vaikea puhevaikeus, lievä keskittymisvaikeus/vakava keskittymisvaikeus jne.).

    Ihan ok vaiheessa tää on, teoriaosa (joka on työläin) on jo suunnilleen paketissa ja tuloksia olen myös jo analysoinut. Kirjoitettavaa on varmaan joku nelisenkymmentä sivua vielä, mutta kyllä se tästä nyt seuraavan parin kuukauden aikana rustautuu valmiiksi. Toivottavasti.

    -A

    VastaaPoista